Období: duben 2010

Desatero zdrave stravy

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 797× | komentáře: 0
Jezte pravidelně v malých dávkách, nejlépe 5krát denně (nebudete mít pocit hladu, zabráníte nárazovému přejídání a následnému tloustnutí) číst dál

29.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 1368× | komentáře: 3, poslední: 10. 1. 2016
Daník: Chcete vědět, jak přechytračit chuť na sladké? Dávejte si do jídla skořici nebo pravou vanilku. Mají stejnou vůni jako cukrovinky, ale žádné kalorie. Zamíchejte si to do jogurtů, tvarohů, do mléka, uvidíte, jak to bude krásně vonět číst dál

28.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 971× | komentáře: 0
Janka: Všude kam chodím si sebou nosím termosku s čajem, který si vařím každé ráno...je to buď zelený čaj s citronem neb různé druhy bylinkových či ovocných čajů. Pomáhá mi to při hubnutí, protože když mám hlad, zaženu ho tím čajem, ke kterému si dám třeba jen dietní sušenku nebo rýžový chlebíček a mám pocit plnosti břicha, protože mám něco teplého v žaludku. číst dál

27.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 977× | komentáře: 0
Maruška: Bez pohybu to u hubnutí nejde, když jen omezíte jídlo, nepomůže to tolik, jako když se u toho začnete hýbat. Můj problém byl v tom, že mě sport nebavil, ale hrozně moc mě nebavil. Jednou když jsem si u našich prohlížela fotky z mládí, viděla jsem, že na hodně z nich sedím na kole. Vzpomněla jsem si, že mě kolo hrozně moc bavilo, ale jak přišlo dospívání, tak jsem se na to vykašlala a později už jsem se k tomu nevrátila. Říkala jsem si, že tohle je ono, že se vrátím k tomu, co mě bavilo, jenže moc tras u nás na kolo není, tak jsem na to šla oklikou, začala jsem chodit na spinning. A... číst dál

26.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 997× | komentáře: 1, poslední: 5. 4. 2016
Petra: S kolegyněma z práce chodíme každý den na meníčka, což pro mě byl dost problém, protože se snažím držet si váhu...ale polívka a k tomu porce jídla to bylo moc, ale zase dvakrát ďobnout do jídla a vrátit ho se mi nechtělo, jednak to stálo peníze a jednak když jsem snědla jen málo, brzy jsem měla hlad. Nakonec jsem přišla na výborný trik. Ráno se normálně najím, pak si dám na svačinu jogurt nebo ovoce a pak když jdeme na oběd, nosím si sebou misky s víčkem a prostě tam šoupnu buď polívku, nebo polovinu hlavního jídla. Najím se teda tak akorát, na svačinu si pak dám nějaký ten salát no ... číst dál

24.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 855× | komentáře: 1, poslední: 29. 3. 2016
XY: Na to, aby člověk tloustnul a přibíral na váze jsou nejhorší dvě věci -nuda a pak nespokojenost se životem. Pokud člověk nemá co dělat, nudí se, nemá žádné zájmy a koníčky, nic, čím by vyplnil svůj volný čas, pak se často z dlouhé chvíle přecpává. A co se týká té nespokojenosti se životem -známe to mnohé. Pozorujeme se v zrcadle a říkáme si, že se stejně nikomu nelíbíme, tak si život aspoň osladíme, nebo když nás nechce nějaký chlap, tak smutek utápíme v jídle, nebo když jsme prostě jen nespokojené s tím, jak žijeme, tak často používáme jako náplast právě jídlo. Jasně, zdravý jídelníček... číst dál

25.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 901× | komentáře: 0
Linda: Dlouho jsem hledala nějaký zajímavý pohyb, který by mi pomohl se zbavit špeků na břichu a bocích, ale nic mě nebavilo, ale nakonec jsem přece něco našla -koupila jsem si švihadlo a kruh. Skáču jako zamlada, to byste nevěřili, jak to spaluje kalorie a ten kruh, to je takový ten co používají gymnastky, dáte si ho kolem pasu, roztočíte a pak ten pohyb udržujete boky. Už jsem díky tomu ztratila bolem boků několik centimetrů. číst dál

23.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 760× | komentáře: 0
Agáta: Jídlo je moje velká vášeň a tak když jsem zjistila, že potřebuju zhubnout, věděla jsem, že mi nastávají krušné časy, protože vzdát se svých oblíbených pokrmů -to jsem si teda nedovedla představit. Zkoušela jsem různé diety, všechny zkrachovaly, prostě moje chutě byly vždycky silnější. Nakonec jsem došla k závěru, že to musím dohnat sportem. A tak to teď dělám takto -jím všechno, co dřív, i sladké a takové tučnější jídla, ale sním toho vždycky jen polovinu co předtím -poloviční porce. Chvilku to trvalo, než si žaludek zvykl, ale teď se mi stáhnul, takže už nevyžaduje tolik jídla co dř... číst dál

22.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 953× | komentáře: 2, poslední: 19. 5. 2015
Tamara: Tak jsem si četla ty předchozí články o hubnutí, co tu už jsou napsány a musím s nima víc než souhlasit. Bylo tu řečeno hodně pravdivých informací, takže už moc nemám co dodat, ale napadlo mě, že bych tu mohla připsat tři mé oblíbené recepty, které mají málo kalorií, takže jsou dietní a můžou se jíst při dietě, navíc chutnají celé mé rodině, i když oni držet dietu na rozdíl ode mě nemusí. Takže ten první: uděláte klasickou bramborovou kaši, jen se trochu ošidí -rozmačkáte brambory, ale mléka dáte jen trochu, místo něj tam necháte trochu vody, která zbyla po vaření brambor a místo má... číst dál

21.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 815× | komentáře: 0
Lejlina: Při hubnutí se musí jíst. To je zásada, kterou jsem slyšela už mockrát, a která vážně funguje. Jde o to, že se jí co dvě hodiny velmi malá porce. Nemám tak hlad a hlavně mám pocit, že můžu pořád něco jíst. Jde o to, že si tělo navykne na pravidelný příjem jídla, tudíž se oblbne, protože ví, že nemusí dělat tukové zásoby, protože má jídla dost. Já mám nastavený mobil, takže mi každé dvě hodiny pípne, protože kolikrát zapomenu na to, že mám jíst. Vážně to funguje, už jsem dost zhubla a nemám žádný jojo efekt. číst dál

20.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 742× | komentáře: 0
Blanka: Mě při hubnutí vždy dělalo problém to, že jsem měla pořád hlad. Teď to řeším tak, že se snažím jíst co nejvíce potravin, kde je vláknina. Ta totiž v žaludku nabobtná a člověk má pak pocit, že je zasycený. Přitom vláknina se z těla vyloučí, takže se tolik neukládá do tuků. Hodně vlákniny je například v ovoci a zelenině, ovesných vločkách, rýži, čočce, hrachu, sójovém masu a celozrnném pečivu. číst dál

18.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 685× | komentáře: 0
Terka: Já jsem si kvůli hubnutí založila velký tlustý sešit, který jsem nadepsala hubnoucí deník a do něj si píšu nejenom svoje pokroky ,ale hlavně si do něj lepím všechny zajímavé články, které kde najdu a které si přečtu, abych měla všechny informace pohromadě. Znáte to, člověk narazí na spoustu triků a zajímavostí, jenže se mu často vypaří z hlavy, takže je dobré si to sbírat. Já jsem to pojala i trochu "umělecky"...ke každému článku si nakreslím nějaký obrázek, který s tím souvisí, vyhraju si i s nadpisy a podobně, takže mě pak moc baví si tím listovat a pročítat si ho. No a samozřejmě ... číst dál

19.

Proana.blogerka.cz (») | 5. 4. 2010 | přečteno: 650× | komentáře: 0
Simona: Snažila jsem se hubnout už dlouho, ale vždycky jsem narazila na jeden problém a tím byla chuť na sladké, prostě jsem si nedovedla představit den bez něčeho sladkého. Jenže jsem si fakt moc přála zhubnout, dařilo se mi i dodržovat ty zásady správné výživy a hýbání se, jen to sladké prostě pořád nic. Nakonec jsem si řekla, že se nebudu trápit a prostě si každý den dám kousek něčeho sladkého, ale že to bude vždy jen odměna za sport....čili že když si dám něco sladkého, že si zacvičím -to hlavně nebo půjdu běhat, na kolo nebo plavat. Čili že i když přijmu kalorie, tak se nic neděje, pro... číst dál

Stačí 2 týdny odříkání!

Proana.blogerka.cz (») | 1. 4. 2010 | přečteno: 4912× | komentáře: 5, poslední: 23. 7. 2016
Stačí 2 týdny odříkání! číst dál